Juldagen

Familjen C + Farmor vaknade upp till en god julfrukost för att sedan bege sig in till vardagsrummet och köra den traditionella julklappsvisningen.
Först i rad kom jag där efter M, C, Mamma, Pappa och sist Farmor - tusen tack för alla fina Julklappar.

Vanliga fall brukar(som mina syskon uttrycker det) alltid få något elektroniskt den 25 men denna sak har i år blivit bort tagen då vi istället fick veta i början av månaden eftersom Pappa har lite svårt att hålla det hemligt att vi istället ska få en resa till Canarie Öarna.
Inget gnäll från min sida.

Nu är det iaf dags för den årliga Lutfisken som vi äter uppe hon Farmor/Farfar(A).
Det hela börjar med att jag startar på senapssåsen med hjälp av kanon kulan, sen blir det mat och dryck, Wii, årets invägning, prat och skratt.
En helt fantastisk dag som börjar redan man går upp och fortsätten till 3 på natten!

Xo C


25 December 2009

Sitter vi inte runt matbordet i finrummet sitter vi här i väntan på vår tur att få spela lite Wii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0