Boktips Tack!

Igår kväll lyckades jag läsa ut den sista boken av Twilight serien och jag är lika nöjd
med böckerna denna gång som förra.
Kom dock på att jag aldrig läst första boken innan, var bara och såg den på bio.
Ska jag vara ärlig föll jag självklart för filmen och blev som det flesta
andra tjejer i min ålder mer eller mindre besatt!
Hade inte ens i tanken att något skulle slå filmen.

Så när Vampiers Suck kom ut var jag bara tvungen att se den. De sa en massa om att vi Twilight-fann säkert hade humor och skulle falla pladask för den, Vilket SKIT!
Så jäkla dålig och jag blev mer eller mindre argare och argare för varje minut som gick. Viss skratta man men inte för att den var rolig och bra utan för att allt var så himmla DÅLIGT!

Efter Vampires Suck började jag läsa om alla serier istället för att låta
böckerna stå och samla damm och bara några sidor in, eller rätta sagt när första
saken kom som inte är med i boken reagerade jag. Och sam alla andra bra
böcker hade jag svårt för att slita mig.

Så om ni gillar filmerna borde ni verkligen läsa böckerna! Man får så mycket
mer, då de klipper bort en massa gobitar när filmen görs..


Så det jag ville med detta lilla inlägg var att fråga om ni har några boktips?
Vill gärna läsa något precis innan lampan släcks :)

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0