23 December

Rummet är städat!
Toan är städad!
Ljusen är tända!
Julmusiken har varit igån hela dagen!
Besökt farmor,
och även farfar där Ljuset tädes och en röd fin julblomma placerades(efter att M o C tagit bort al snö
)!
Mate är på gång och hela familjen Carlsson är samlade vid det runda bordet
för god mat och den årliga bingolotto-spelningen.

Önska oss lycka till(tror dock jag kommer få nit pågrund av min följande otur)!!

Tåren som faller öven min kind påminner mig om denna tiden för exakt 1 år sedan, STOR underbar kram och samiskpuss till dig F! <3

Xo C

ps. kanske delar jag med mig av lite bilder, men det är bara om jag känner för det.

Nu börjar Första bingo så jag mådte springa iväg för lite hummer, champagne, vin och familjesällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0