Full rulle


En ledig dag blev det efter många dagars jobb så vad passade man på att göra då,(?) vila, städa, packa, mysa, sova ut!? NEj, självklart tar mitt hjärta vid och jag gör 'sysslor' - rättare sagt ärende.
Kokar kaffe till frukosten då arbetarna vil ha det, sätter mig sedan i min lilla blå(länge sedan sist) åker ner till Båstad för att både äta lunch, handla bröd och hämta ut prylar hos G.
Kör sedan i all hast raka vägen till vistorsv. för att hämta upp passagerare - bilen tar oss till Ä-holm i ful fart där frissan skulle besökas. Medan F är där drar jag till ICA eller MAXI Stormarknad där det bli shopping, haha - UNDERBART!

Men två listor och ett rätt nytt ställe blev jag verkligen en yrande höna i hönshuset. Tur det inte finns ett speciellt sätt att gå igenom affären på Eller finns det? Om har jag verkligen misslyckats.

Nu ska jag lägga mig i en uppvarmd säng och mysa lite fr morgondagen blir det jobb, jobb och åter JOBB!

xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0