3 weeks later

Tiden bara springer iväg, då det var över 3veckor jag senast skrev något här så kan man även säga att jag hunnit med tusen med saker.
Resa, sol, lyx, fest, mys, familjetid, tjat, låtskrivande etc.
Igår ar en ny början, kanske e famtid som skrevs - vem vet!
Bra blev det iaf.

Sov ensam i vårt stora hus inatt, första gången någonsin. Gjorde så mycket jag kunde innan jag gick till sängs så att jag snabbt skulle somna- lyckades jag?
Nja, inte precis. Men efter lite tänkade på det Tina och jag pratat om de senaste gånger vi ska sova så gick det hur bra som helst.

Nu sitter jag här iväntan på att familjen ska dyka upp och vardagen åter  blir sig lik.

xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0