Miss Australia turns 20

Världens bästa Tina fyller 20 - STORT Grattis till dig vännen. Traditionen av att fira dig på valborg lyckas vi tyvärr inte fortsätta på då födesedagsgrisen är i Australien. Så det vi får göra är att flytta fram dagen lite, skönt att snart få hem dig.

"Med en enkel tulipan,
uppå bemörkelseda´n,
vi ha den äran,
vi ha den äran,
att gratulera!"

Även vi inte ses på din stora dag har jag tänkt på dig. Du finns i mina tankar min vän och jag hoppas du har njutit av din lldelles egna dag. Massa gratulationer till dig från mig! Glädjer mig då jag vet det inte är länge tills vi ses igen. Njut av de sista dagarna så ses vi senare i veckan min kära vän.

Stort Grattis til födelsedagsGrisen!


Hoppas röda roser fungerar istället för tulpaner! <3


Kommentarer
Postat av: tinis

tack sotis loveu

2010-05-01 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0