I did it

Oh shit, nu har jag brottom!
Ska vara nere i Båstad om 45 min och jag ska handla innan, jaja måste bara få skriva detta och berätta min lycka!

Har den senaste tiden inte mått alldelles super, gör inte det heller tror inte jag kommer göra det på ett tag. Det värsta med detta är att jag stänger inne allt i mig själv utan att berätta det för någon, så jag har kommit på efter kälke i skolan och var nära på att missa "eksamen" nästa vecka. Men inget är omöjligt och när jag verkligen vill så klarar jag allt. Skickade iväg arbetsuppgiften vid 11 idag med hjärtat hårt slaget utanför revbenen, blev den inte godkänd blev det ingen eksamen och jag hade fått läsa om, om sådär 4 år! Gick in på mailen nu iaf och fått svar får min mentor där det står:

Kere Chasmine,

din opgave har blivid retted och er nu godkend!

Vi ses på mandag kl 10.40, husk nu dina opgaver nere du ska hit!

go weekend Christian


LYCKO TJUT!!
Underbar start på helgen, wish me luck on the test!

xoxo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0