Blankt i kalendern

Dags för mig att avsluta dagen i sängen. Nedstoppad med mina goa kuddar ska jag ta fram den 4:de boken av Twilight:så länge vi båda andas. För att sedan ha en underbar början på en spännande dröm.

Läste ut 3:an i förgår (eclips,ljudet av ditt hjärta) och har redan läst 3/4 delar av den sista, kan inte hjälpa det men boken är underbar. En bok som faller mig i smak och är helt rätt för mig när jag länner mig ensam. (Är inte ensam men känner mig det efter allt som händer)

Tina, tänkte ringa dig nu ikväll då det var super länge sedan sist, har börjat på mailet men kan inte skriva allt, mina ögon tår fylls och jag börjas skaka så kan inte få ner det på "papper", tanken vr då att ringa till dig men känner att jag behöver sömnen mer nu så ska gå dit för att stoppa om mig och läsa några kapitell ifrån boken.

På återseednde alla,
xoxo C
Sweet dreams

ps: Kalenderna är än tom, vilket är märkligt. Vilket betyder att jag har ledigt imorgon - städning + skolarbete!
ds.


Måste bilden ha med texten att göra? Kan man inte välja en bild som betyder något för en istället?
Fast i frankfurt (i 16h) efter att först sitta fast i Miami samt flygturen över atlanten.
Brukar inte gnälla över sådant här eller somna ifrån det hela - men någon gång ska vara den första!
Inte många år kvar till jag kommer dit igen! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie Seldert

Älska twiligt böckerna. läser du dem på svenska eller engelska? Den är mkt bättre då den är på engelska, kanske för det är det orginella språket. Vet inte. Men det är iaf stor skillnad! ;) <3

2010-04-29 @ 20:51:43
URL: http://sofieseldert.bloggsida.se/
Postat av: Chasmine

sv: Helt klart underbara böcker! Började med att läsa alla 4 böcker på svenska. Men om du nu påstår att de är bättre på engelska ska jag helt klart ge det en chans och åka och låna de på engelska för att ge det ett försök. Hör av mig om vad jag tycker! :) <3

2010-04-30 @ 00:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0