14 April 2010

Måndag: Köpenhamn för examen i vetenskapsteori!
Tisdag: Spenderade dagen med vännen Rebex - mys, prat, Wii, film/serier etc.
Onsdag: Damsuga huset, kratta trädgården, 7th heaven, familjen...
Torsdag: Jobb, må dåligt, urn-sättning - sjunga/läsa låten - känslosamm dag!
Fredag: Ny dag - nya äventyr!

Livet tar en ny start med nya tag då man får blick frammåt och njuta av studerna man väljer att lägga i spar högen! Efter de senaste 6 månaderna med helvete(sorry ordvalet) så behöver jag en ny start, vet inte hur jag ska göra det men måste ta en start innan jag går under helt efter det som hänt! Har skrivit en låt, vet inte än om jag vill lägga ut den. Får se vad jag bestämmer mig för!

Negativt: snart 2månader sedan du valde att sluta kämpa och inta kungaplatsen balnd molnen!
Positivt: min vän (som jag så så så mycket behöver) kommer hem om mindre än 3veckor. Kan knappt tro det!

Ber ej om turen som jag sällan har.
Ber ej om trösten jag verkligen behövt.
Ber ej om axlen du kunde skänkt.
Ber ej om skratten du lämnat kvar.
Ber ej om förklaring till vad som hänt,
utan ber om hoppet att vi möts igen!
C


Kommentarer
Postat av: tinis

snart kommer jag <3<3

2010-04-15 @ 04:03:02
Postat av: Chasmine

sv: du är så välkommen och såååå saknad! <33

2010-04-30 @ 00:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0