One done, One to go



Yeay(Färdig,Färdig,FÄRDIG)
, idag var det inlämning av planschen med mitt Café Villa Rolighedsvej. Så jäkla skönt att äntligen vara klar och lämnat in. Nu är det bara upp till säljandet av haven och cafét som fattas innan omdömme sätt.

Har suttit hela helgen med skissandet och tecknandet efter mått och skala så nu efter att åkt in till skolan(KBH) vid 10(mötte två gammla lärare från Båstad och även elever, bl.a. några från Natur då året under mig. Skönt för en gång skull känna någon på tåget), började med min plansch så snabbt jag kom dit. Förminska en av mina teckningar så var det dags för plasering. Svåra saker, då det är något fel som måste ändras, skuggor kommer inte med . Efter 4h slitande och fixande kände jag mig "färdig"(ja, om man nu kan bli det), och lämnade in arbetet.


6 månader och 2 dagar sedan
Sjukt snabbt tiden går,
Fantastic 4 <3


Veckan framöver:

Mån: Inlämning av plansch på 'den lille skisseopgaven' 
Tis: Framleggning, sälja min Caféhave
Ons: Skriva klart om Jord
Tors: Umgås med en av de saknade tjejerna <3
Fre: Jul-,städ,bak,gos


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Menar du inte typ 5 månader och 2 dagar sedan? <3

2009-12-14 @ 22:25:36
URL: http://lovingmylife.blogg.se/
Postat av: Chasmine

hehe, ne typ det som står menade jag! :) <3

hallå, 6 månader liksom! Ofattbart men sant!

2009-12-15 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0