Last week

Låg vaken till klockan kvart över 2 inatt då jag skickade sms(halvår sedan studenten och kvällen på Madison, ni som känner mig vet vad jag syftar på) till föräldrarna som var på Julbord med firman i Halmstad och sov över. De tre syskonen Carlsson var hemma och passade huset. Bestämde mig för tt ställa kl på 8 då jag skulle gå upp för att jobba med inlämingen som ska lämnas in imorgon. Vaknade självklart till då Mad Wourld satte igång men somnade skönt om igen bara några sekunder efter. Tror jag gjorde det närmare 3 gånger innan jag stängde telefonen helt. Varknade igen av ett ryck vid 9 och fick panik då vi alla tre skulle vara klara och ge oss av till farmor för peppearkaksbak kl 10. "Snabbt" upp, frukost, lite läxor, syskonen städade sina rum helt plötsligt ringer telefonen och farmor undrar var vi är. Gör klart det vi håller på med, sätter oss sedan i pappas jobbebil och kör upp.

Det traditionella peppearkaksbaket höll på i 3 timmar och under tiden åt vi, smaka deg, bakade, mamma och pappa kom och själklart en massa syskonkärlek.

Åkte hem vid två för lite sen lunch, jobb på inlämningen för att sedan vid halv 4 hämta framor och bege oss in och lussa och hälsa på farfar. Massa fika som vanligt, jagsatte mig vid pianot och spelade de traditionela lucia låtarna medan M och CC sjöng. Trevlig stämning och en massa publik!

Nu sitter jag här färdig(hoppas iaf) med allt jag ska ha med mig imorgon då jag ska ner till Kbh för avleverering av A1 papper med alla mina fina skisser och teckningar. Så nu ska jag lägga mig då det är tidig uppgång imorgon, sista veckan. Fundera på att hoppa över att sova hos Louise då jag ska redovisa på Torsdagen och jag då är ledig både Tisdag och Onsdag. Lite onödigt att stanna, men får se vad jag gör, tar med grejorna fall i fall. SNART JUL!

Hörs nog imorgon igen för måste bli klar med inlämningen i Naturgrundlag och den är här hemma, så om jag följer med Louise hem kommer jag inget göra med om jag drar hem är jag ledig fram till Torsdag, sen är det bara att skicka till Louise eller Camilla som snällt har erbjudit sig att hjälpa mig lämna in det till Christian(läraren i ämnet) så jag slipper ta mig dit bara för det.

har även bestämt mig att idag ska jag skicka miin fina sida till mina underbara vänner. Får se vad de tycker och om någon so förstår sig mer på detta än jag kan hjälpa mig med att fixa till sidan med bilder ex.

so long mates,
xoxo C


ps. Höll ju på som ni läst med SketchUpen hela fredagen, 6h och resultatet blev så här. Och detta är bara en bild, i Sketchupen kan man även röra och vinkla bilden. Känner mig iaf lite stolt för att att ha varit första gången jag använde programet
ds.

Mitt fina Cafe på Villa Rolighedsvej nere i Kbh

Mitt fina café på Villa Rolighedvej nere i Kbh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0