Kärt återseende


Sitter här och väntar på sällskap. Efter att ha pratat i 1h 30min och några sek så kom vi iaf fram till att åka på ävetyr! Spännande det låter va? jag vet, förslaget från mig blev pulka åkning och känna oss som barn igen då det har snöat hela dagen och natten. Men den idéen åkte ner i marken lika snabbt som den åkte upp. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma i sin "nytvättade" bil och hämtamig(efter ho fått OTH -avsnitt). Sedan bär det av.

Efter äventyret blir det pimpling hemma hos henne, snack, SKRATT, film, mys och imon beger vi oss till Båstad för att spana vollyboll. Tradition nu efter 3 år!


Bättre sent än aldrig ;)
<3

so long,
xoxo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0