I'am a believer



Dagen började
i stress då jag låg kvar i sängen länge då jag mest legat vaken hela natten för torr i både mun, hals och näsa vilket har gett resultatet - svårt att andas. Rebex hämtade upp mig då det var dags för väla än en gång, trevligtTrevligt. Fick även köra Thias och Rebex bil för första gång. Nervös i början men jag tyckte allt det gick som en dans! Eller hur Rebex?
På väla handlade jag den pefekta julklappen till CC, ett spel som passar hela familjen C - TP-Disney. Tror dock jag kommer använda det mer än henne om hon nu tillåter. Tror inte jag har varit på väla så ånga gånger i hela mitt liv samtidigt som jag har den senaste veckan - plånboken börjar eka!
Efter
en trevlig dag med en trevlig tjej skjusa jag hem mig själv då Bex senare tog över bilen och körde hem för att sedan fortsätta dagen hos sina föräldrar.
Jag, M och CC mötte upp mamma och pappa hos farmor och farfar för fika och diskution om morgondagen.
Nu sitter vi här hemma och ska börja på maten för att sedan sätta oss till bordet med 3 rätters och titta och spela Bingolotto - uppesittarkvällen!
Bestämde mig även för att ikväll/natt vid 00.00 ska jag ringa upp min äskade och jätte saknade Tina för att önska God Jul och gråta lite och äntligen få höra hennes underbara röst och förhoppningsvis hennes skratt som jag saknar!

so long,
xoxo C


I'am a believer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0